ВІТАМИНІЗОВАНІ ЧАЇ, ДЖЕМИ, КАКАО, МЕД ТА ЗГУЩЕНКА В САШЕ

Повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», при отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитися від будь-якого доставленого товару.

ВАЖЛИВО!

Повернення Товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.

Якщо Ви виявили товар неналежної якості, Ви можете зателефонувати / написати нам, і отримати заміну товару або повернення коштів. Команда нашого інтернет-магазину обов'язково допоможе вирішити будь-яку ситуацію. Ви завжди можете зв'язатися з нами одним із таких способів:

за телефонами: +38 050 802 7123; 068 487 2033;

по електронній пошті: info@dital.com.ua;

Процедура повернення посилки післяплатою в інтернет-магазінасостоіт з трьох етапів:

оповіщення інтернет-магазину про намір повернути товар;

складання заяви про повернення;

пересилання товару в інтернет-магазин.

ВИМОГИ ДО товарів, що підлягають ПОВЕРНЕННЮ

Для повернення Вам необхідно надати товар, придбаний в інтернет-магазині dital.com.ua і обов'язково оригінал документа, що підтверджує отримання та оплату покупцем товару через інтернет магазин dital.com.ua (видаткова накладна, товарний чек, квитанції і т.д.) .

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Після отримання товару та підтвердження, що вимоги до повернення дотримані, і необхідні документи - заповнені, ми повернемо Вам гроші, або зробимо заміну товару неналежної якості. Повернення грошей здійснюється тим же способом, яким Ви оплатили замовлення. Зверніть увагу, що при оплаті банківською картою, термін повернення грошових коштів залежить від політики установи, яке випустило карту. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару можливий тільки за умови збереження чека і невідповідного товару.


Закон України «Про захист прав споживачів».

Постанова про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».